Poveste de cartier

Poveste din cartier. Domnul cu camionul din imagine, trece pe strada, agata niște cabluri, o improvizație care are minimum 5 ani și rupe stâlpul de care ele erau atârnate.

Ghinion pentru întreaga strada, acele cabluri erau de net și de televiziune. Întâmplarea are loc ieri, la ora 14. Cablurile rămân pe mijlocul străzii și sunt călcate de rotile mașinilor care trec prin locul respectiv. Abonații reclama situația la Vodafone Romania (fost UPC) și DIGI Romania, se lasă noaptea, cablurile sunt tot acolo.

Dimineața, cei de la salubritate primesc dispoziție sa le taie. Ordinul nu se discută, se execută, că tot suntem intr-o perioada în care ne guvernează ordonanțele militare. Rezultatul e simplu de anticipat, sute de oameni rămân fără net și tv. Dintre ei o mare parte lucrează de acasa, pentru că: pandemie, #stamacasa#responsabili.

Într-o lume ideală, cea a reclamelor de la radio și tv, în care auzi continuu de grija pentru client, m-aș fi așteptat ca o echipa de intervenție să lucreze pe brânci în timpul nopții, pentru ca dimineața hoarda de clienți mulțumiți să-și bea cafeaua citindu-si mail-ul, folosind netul de mare viteză pe care îl plătesc și urmărind stirile la tv. În viata reală, clientul s-a trezit și în loc să se apuce de treaba, pentru că #stamacasa, s-a apucat să sune la call center, unde a primit din plin respectul companiei la care plătește lunar o factură. Clientul așteaptă cel puțin 25 de minute să îi răspundă un operator. Are șanse mari ca interlocutorul plătit ca să-i ofere suport, să fie total pe lângă subiect și să-l enerveze mai tare. Se resemnează, după ce primește drept răspuns un „ne pare rău, va înțelegem” rostit robotic, corporatist. Rămâne să aștepte ca lumina tehnologiei să reintre din nou în casa sa.

Între timp, rupe în două netul de pe telefon și se gândește la mesajele frumoase din reclamele de la Vodafone, RCS și toți ceilalți, care în plină pandemie nu dorm noaptea de grija clientului. În povestea de azi sunt prezente două companii, mâine pot fi la fel de bine altele, pentru că, în realitate, confortul clientului e ultima problema a managerilor din România. Astăzi, clientul sunt eu. Mâine poți fii tu.

Plătitorii de facturi sunt doar cifre în tabele care raporteaza către șefii cei mari creșteri la încasări, cota de piață și asa mai departe.

Articole create 6

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articole similare

Începe să tastezi termenul de căutare mai sus și apasă Enter pentru a căuta. Apasă ESC pentru a anula.

Înapoi sus